معاونت آموزشی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

  • 1404/07/22 - 09:47
  • - تعداد بازدید: 157
  • - تعداد بازدیدکننده: 138
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • /ZDv7
اطلاعیه

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1404

 

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1404

پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جهرم :

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری 1404  دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه ۱ : مراحل ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی جهرم به دو صورت الکترونیکی  و حضوری میباشد .

توجه ۲: پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، شما میتوانید جهت ثبت نام حضوری بر اساس حضور الفبای مشخص شده جهت ثبت نام به دانشگاه مراجعه فرمائید . لینک

توجه ۳: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی  جهرم  مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه۴: جهت انجام ثبت نام الکترونیکی از ساعت 14 روز 22/07/1404 لغایت 25/07/1404 به سایت hamava.jums.ac.ir    مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه ۵: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید .

 

 

 

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

۱ همه صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر۲۰۰ کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگزاری گردد.

۲ عکس رنگی زمینه سفید ۴*۳ ( 18 قطعه پشت نویسی شده )(حجم فایل حداکثر ۳۲ کیلوبایت)

۳ پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگزاری گردد. و یا رسید ثبت نام کارت هوشمند ملی

۴ مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-                   ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

دانش آموزان سال آخر دوره نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) به شرط اتمام تحصیل حداکثر تا ۲۰ سالگی می بایست جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی services.epolice.ir  مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

تذکر مهم الف: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت  قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم ب : ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست .جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی services.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه  و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

تذکر مهم ج: دانشجویان انصرافی دوره روزانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی ، گواهی تسویه حساب تائید شده دانشگاه را به دانشگاه جدید محل تحصیل خود ارائه دهند

۵- پذیرفته شدگان بر اساس نظام آموزشی خود (نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ - سالی واحدی یا ترمی واحدی) مدارک زیر را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند:

نظام آموزشی  جدید (۳-۳-۶): تصویر مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه با مهر و امضای مدیر دبیرستان( هم بر روی عکس و هم در امتداد گواهی )- فرم ۶۰۲ (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) با مهر و امضای مدیر دبیرستان

تصویر کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا اداره آموزش و پرورش

-          نظام سالی واحدی   یا   ترمی واحدی: تصویر مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش دانشگاهی-تصویر مدرک و یا گواهی دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان-

تصویر کارنامه تحصیلی دیپلم با امضا و مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش-تصویر کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی با امضا و مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش****

۶- انجام آزمایش تیتر آنتی بادی و تحویل در روز ثبت نام (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

 7- کلیه پذیرفته شدگان می بایست جهت درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی به سایت https://emt.medu.ir  مراجعه نموده وپس از تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست ، کد پیگیری را چاپ و آن را بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری نمایید .(حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت) « فایل راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی »  

-          توجه داشته باشید در هنگام ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی ، دانشگاه محل تحصیل یا سازمان استعلام گیرنده خود را "دانشگاه علوم پزشکی جهرم" انتخاب نمایید.و سازمان استعلام گیرنده را وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتخاب نمائید .

 توجه " دارندگان دیپلم نظام قدیم در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند

۹ کارنامه کنکور سراسری (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت) 

 

نکات مهم:

پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد

 

 نکته 1 : پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)  رشته های  پزشکی می بایست مبلغ 200 میلیون ریال (معادل بیست میلیون تومان) بصورت علی الحساب  به عنوان شهریه نیمسال اول به شماره حساب درآمد اختصاصی دانشگاه به شماره شبا 480100004001087903018354 IR بانک مرکزی و شناسه پرداخت 303087958124012010000000000031 درآمد اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی جهرم واریز و تصویر پرداخت فیش واریزی را در روز ثبت نام به دانشگاه تحویل نمایید.  

 

الف: مدارک ذکر شده در بند ۵  جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) شامل اصل گواهی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه و در صورت عدم صدور از سمت آموزش و پرورش اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه - اصل فرم ۶۰۲(گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) - اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم)

 

ب: مدارک ذکر شده در بند ۵  جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی شامل اصل گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی- اصل مدرک و یا گواهی دیپلم - اصل کارنامه تحصیلی دیپلم - اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی

 

ج: فیش پرداختی مربوط به دانشجویان شهریه پرداز

 

 

نکته 2: کلیه پذیرفته شدگان برای هر دو نوبت مهرماه و بهمن ماه 1403 در همه رشته های تحصیلی باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم انجام ثبت نام الکترونیک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد.

 

نکته 3 :  جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید . سامانه ثبت نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.

نکته 4 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایید.

نکته 5 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگزاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 6 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق حراست تحویل داده خواهد شد.

نکته 7 : « دانشجویان مرد »  که مشمول نظام وظیفه می باشند می بایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل نسبت به اخذ « معافیت تحصیلی دانشجویی »  اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند مجاز به تحصیل نمی باشند. تاکید میگردد که معافیت تحصیلی دانش آموزی فاقد اعتبار میباشد و دانشجو میباست جهت معافیت تحصیلی دانشجویی اقدام نماید .

نکته 8 :  قابل توجه متقاضیان خوابگاه :

دانشجو می بایست مراحل اخذ تعهد محضری به همراه ضامن را به طور کامل (با متن جدید) در دفتر خانه اسناد رسمی انجام ، و در روز ثبت نام، تعهد محضری را به همراه (حکم کارگزینی یا پروانه کسب ضامن) به کارشناس صندوق رفاه تحویل ، تا بتوانند از خوابگاه استفاده نمایند

نکته 9 : لزوم ارائه فرم تعهد محضری تکمیل شده توسط محضر جهت ثبت نام دانشجویان جدیدالورود متقاضی خوابگاه

 (لینک دانشجویی) https://www.mefda.ir/d/2023/09/04/0/1151863.pdf?ts=1693800153000

 

نکنه 10 : ویدیوهای آموزش سامانه های دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی جهرم جهت دانشجویان جدیدالورود

https://www.mefda.ir/news/437476/

 نکته 11 :  دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم، جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به تغذیه، خوابگاه و سلف و وامهای دانشجویی، لطفاً به لینک های زیر مراجعه فرمایید:

https://zil.ink/jums.mefda

 

https://www.mefda.ir/service/universities/jahrom

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبر : 3970
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید